دارم می سوزم ...
قدیمی ها میگفتند : شمع را میسازند تا بسوزد ولی معلم می سوزد تا بسازد ...
حالا هم جدیدی ها می گویند : معلم مانند شمع می سوزد و هوا را آلوده می کند بیایید با گاز سوز کردن آنها هوایی پاک داشته باشیم...
چه هوا را آلوده کنم و چه بخواهم بسازم ... به هر حال دارم مثل یک شمع میسوزم!
روز معلم مبارک :)
+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 8:59 توسط نائب
|
شما جوانان باید خیلی هوشیار و بیدار باشید، باید اهداف دشمن را بشناسید، ملت و دولتی تسلیم میشوند که دشمن را درست نشناسند یا دچار فساد و بدبختی باشند، من این توصیه را به جوانان دارم که آنچه که دشمن میخواهد، به فضل پروردگار آن را در میان ملت ایران به دست نمی آورد.