قدیمی ها میگفتند : شمع را میسازند تا بسوزد ولی معلم می سوزد تا بسازد ...
حالا هم جدیدی ها می گویند : معلم مانند شمع می سوزد و هوا را آلوده می کند بیایید با گاز سوز کردن آنها هوایی پاک داشته باشیم...

چه هوا را آلوده کنم و چه بخواهم بسازم ... به هر حال دارم مثل یک شمع میسوزم!

روز معلم مبارک :)