امسال بوی تو را دارد
یا فاطمه (س) با نام تو آغاز میکنم سال جدید و پست جدید را و چقدر خوش بحالم است که دخترم نام تو را دارد.
+ خودم هم میدونم فضای نائب 59 رو با عکس های این فسقلی قاتی پاتی کردم
+ اونایی که ندارن ایشالا سرشون بیاد اونوقت میبینن که نه تنها فضای وبلاگشون از عکس های دخترشون پر میشه بلکه همه ی فضاهای مجازی و غیرمجازیشون و حتی خواب و خوارک و کار و زندگیشون هم میشه همین فسقلی ها.
+ آرزو میکنم همه مجردها امسال به خیری سروسامون بگیرن
+ آرزو میکنم دخترم عاقبت بخیر و عافیت بخیر بشه
+ آرزو میکنم همه مریض ها شفا پیدا کنن
+ آرزو میکنم دخترم همواره مورد توجه امام زمان (عج) قرار بگیره
+ و آرزو میکنم امسال سال ظهور امام عصرمون باشه
آمین
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ ساعت 18:59 توسط نائب
|
شما جوانان باید خیلی هوشیار و بیدار باشید، باید اهداف دشمن را بشناسید، ملت و دولتی تسلیم میشوند که دشمن را درست نشناسند یا دچار فساد و بدبختی باشند، من این توصیه را به جوانان دارم که آنچه که دشمن میخواهد، به فضل پروردگار آن را در میان ملت ایران به دست نمی آورد.