چه زیبا می گفت مترسک
وقتی نمی شود رفت همین یک پا هم اضافیست ...
نائب: اما مترسک جان میشود ماند و در همین ماندن هم به اوج رسید!
+ نوشته شده در سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۱ ساعت 21:59 توسط نائب
|
چه زیبا می گفت مترسک
وقتی نمی شود رفت همین یک پا هم اضافیست ...
نائب: اما مترسک جان میشود ماند و در همین ماندن هم به اوج رسید!
شما جوانان باید خیلی هوشیار و بیدار باشید، باید اهداف دشمن را بشناسید، ملت و دولتی تسلیم میشوند که دشمن را درست نشناسند یا دچار فساد و بدبختی باشند، من این توصیه را به جوانان دارم که آنچه که دشمن میخواهد، به فضل پروردگار آن را در میان ملت ایران به دست نمی آورد.