این دست ها سردشان است ...

زلزله زدگان در محاصره سرمای زیر 20درجه
البته بهتر است خودتان از موتورهای جستجوگر اوضاع را پیگیری کنید ...
چون نه طاقت گفتن اوضاع سرما را دارم و نه دل گفتن کشته شدن دو کودک در اثر سرما در مناطق زلزله زده را ...